Diddl fyller år :)


Kalasdax för Diddl

Det är springmusen Diddls födelsedag idag.
Han är en underbart söt liten figur som lätt
blir allas favorit.

Diddl älskar att äta ost, uppleva nya äventyr
och vara tillsammans med sin flickvän Diddlina.

Hans favoritfärg är såklart gul.


Diddl 18 år idag

Idag firar han födelsedag hemma i Ostköping
eller hemma hos dig (om du har en egen
kramgo Diddl). På kalaset bjuds det på
ostkaka och ostlemonad.

    
Festfin Diddl

Diddl är ritad av Thomas Goletz från Tyskland.
Han gör lekfulla, färgsprakande figurer som man
bara måste tycka om.

GRATTIS DIDDL

Senare idag kommer jag att ha en liten Diddltävling här på
min blogg, så tycker du att Diddl är söt så kolla in igen i
kväll :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Det är en roman jag skriver, men just nu står det lite still med skrivandet. Är väldigt upp och ner, ibland skriver jag jättemycket och ibland inget alls. Hoppas du haft en bra helg!

2008-08-24 @ 22:15:58
URL: http://nyfiknafisen.blogg.se/
Postat av: Sarah

Du har så ofantligt söta bilder i din blogg på alla möjliga söta figurer. Din blogga är min favorit.!!

2008-08-25 @ 13:48:07
URL: http://axehult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0