Godmorgon SVERIGE...

             

Tog en promenad direkt efter att jag hasat mig upp ur min to"BIG SIZE" säng...
Kommer med STOR sannolikhet att ha en spännande TRÄNINGSVÄRK i
morgon både här och där... med tanke på att jag praktiskt taget inte rört på mig
sedan början på juni...ha ha ha

Idag kommer jag att förgylla min dag med TYPISKT snygga-glitter-glamour-kvinnans
hus o hem uppgifter.

1. RENSA AVLOPPET (då vasken nästintill svämmar över vid vanlig handtvätt)
2. STÄDA MARSVINSBUREN (vilket kom att hamna på min lott trots att jag inte ens
     gillar djur, ja ja, men de är ju såååå söööta...vill ha mamma, vill ha...stinkbomber!!)
3.FLYTTA FRAM SOPTUNNOR FÖR TÖMNING (fram o tillbaka...har jag en gång varit
    med om FLUGLARVER i en soptunna så flyttar JAG dem sååå gärna till en skuggig plats
    mellan tömningarna)

Har du några trevliga söndags to do förslag så hör gärna av dig :)

Kram o Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Malin S

Det var glammiga sysslor ;) men sånt måste ju också göras. Va glad jag blir att du gillar min MacBlogg !! Jag kikar minsann in här hos dig också med glädje.

Adressen är malinsmacblogg.blogg.se

Du får såklart jättegärna länka =) Kram.

2008-08-03 @ 22:17:06
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0