HELLO KITTY NYHETER

Var bara tvungen att ta en runda inom butiken idag.
jag har ju semester men det var så lockande att få
kolla på vår nya HELLO KITTY serie COSMETICS som
kom nu i veckan.


           Helt nytt hos Butik Jasmin i Kristianstad

Det var ljuvligt söta små produkter, läppglans, ögonmakeup,
parfym,nagellack,  lotion, tvål och shampoo. Till varje produkt får du en
gullig liten HELLO KITTY mascot att tex hänga i din mobil
eller på väskan. Oh...vill ha...vill ha...


               Ja det var värt att ta en sväng inom trots semester...

                                   I ♥ HELLO KITTY, DO YOU?

                          



Kommentarer
Postat av: eva

Vill ha!!! Vad är det för produkter du fått in, priser???

2008-08-14 @ 17:29:02
Postat av: e

Vill ha, vad är det för produkter och vad är det för priser???

2008-08-14 @ 17:30:47
URL: http://blogg.hittaplagget.se
Postat av: Helena

Åh gud, där skulle min fyraåring trivas, hon äääälskar smink OCH Hello Kitty... Skulle kunna bli rätt dyrt för mig har jag en känsla av :-)

2008-08-14 @ 21:18:17
URL: http://helenasnackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0