Mixad dag

Tog lite sovmorgon så här på slutet av semestern,
därefter körde vi in till Kristianstad för lite "beauty".

Alltid lika trevligt att gå till REN HUD, alla som
arbetar där är underbart trevliga och milda. Synd att
en av mina favoriter flyttat och därför slutat, men den
nya tjejen idag tyckte jag oxå var en pärla :) Sen att det
faktiskt KÄNNS att VAXA är ju en annan femma :)
Fast jag tycker inte det är så himla farligt...

Efter en runda till Sportaffären för inköp av nya benskydd
till min målvaktskille svängde jag inom Butik Jasmin o
kollade läget :)


       Den här snygga väskan hade kommit i lager...

Är man i stan måste man bara in en runda, alltid nå´t nytt
att kolla in. Kul att prata lite med Sara med, nu under sommaren
känns det som om vi mest sprungit om varandra. Men snart blir
det andra tider o då lär vi nog ses lite mer :)

Väl hemma igen klippte jag gräset...lika svettigt som vanligt...
Jag sa till en granne att de MER ÄN GÄRNA får PALLA lite
plommon inne hos oss, det är så mycket att jag inte vet var
jag ska göra av alla. De dröslar ju ner över hela gräset och sen
får jag räfs upp dem...Hur kul e´det på en skala?

Sen har det varit kompisar här till Hugo hela da´n och nu ikväll
kommer lillsyrran med sambo för att hämta lite kvarglömda
prylar ( vad är en bloggare utan sin kamera-kabel ? ) Måste ha...

Får se ifall jag kanske hinner med ett inlägg till lite senare, tills
dess får ni ha det så bra och tack för att JUST DU läser min blogg...

Kommentera mera, vet ja...Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0