2 dec, julstämning mitt i ösregnet :)

Vaknade till en nattsvart morgon och blev inte
direkt piggare när jag kom ut till brevlådan för
att hämta in morgontidningen och kände hur
himlen öppnat sig :( ÖSREGN

Bjuder på en glimt från mitt nystylade julkök :)
Det gör mig gladare o piggare en så´n här grå
morgon...



Nu längtar jag nästan hem till julmyset innan jag ens
hunnit iväg :))))

Den mysiga kandelabern  fick jag i en för tidig namnsdags-
present
av min ma o pa :) Jag har velat ha en så´n hela
livet och nu äntligen har jag en...

Vet ni hur jobbigt det är med gardinuppsättning i burspråk???
Vem har kommit på denna idé att bygga burspråk utan att
uppfinna en praktisk gardinstång? Jag vill ju kunna välja
att ha kappa eller längder utan att borra hela väggen o taket
fullt med hål. Nu har jag en lösning som inte krävde ett enda
hål :) PERFEKT!!!


Hemma hos mig i mitt juliga kök :)

Nähä nu får man ta och göra lite nytta idag :)

Vad har du för planer under dagen?


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ombonat och juligt med gardinerna. Fin kandelabern var. KRAM

2008-12-03 @ 14:31:23
URL: http://lillasysterofriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0