Årets sista dag - födelsedagsfirande - GOTT NYTT ÅR :)

              

Årets sista dag innebär FÖDELSEDAGSKALAS hemma
hos mig eftersom HUGO FYLLER 10 ÅR IDAG :)

Har varit iväg och hämtat tårtan nu precis och ska laga
till lite lunch :)

             
              Hugo nyvaken 10 - åring i morse :)


        Ballonger i massor :) pust... att blåsa upp alla :)

I går avslutade vi kvällen med en Bowlingrunda :) och  hur
JAG lyckades vinna :) har  jag ingen aning om ;)


       Jag o Hugo efter den spännande matchen :)

ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR FRÅN MIG TILL ER ALLA

                Kramar i massor, vi ses 2009

Kommentarer
Postat av: Cattis

Grattis till Hugo från oss, tänk vad 10 år går fort!

Hoppas vi kan ses på det nya året!!

Ha en riktigt kul dag och kväll!

Kramar från Cattis m familj

2008-12-31 @ 15:17:57
Postat av: Madeleine

Stort Grattis till Hugo och ett gott nytt år till er. KRAMAR

2008-12-31 @ 20:13:54
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar: Klart vi ska Cattis...det är väl på tiden :)

Svar: Tack och Gott Nytt År på dig oxå Madeleine, 2009 kommer att bli TOPPEN :)Kram.

2009-01-01 @ 11:58:00
URL: http://jasminofriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0