Fredag, idolfinal och Hello Kitty 2009 :)



Så var det då fredag igen ( får man väl lov att säga ) för tusan
vad dagarna springer iväg nu...skulle behöva flera MALIN än en :)

I morse var jag, Sara och Lotta i Trefaldighetskyrkan här i
Kristianstad och avnjöt det vackra LUCIA-tåget. Tänk att kunna
sjunga så där underbart vackert, det är få förunnat :)
Därefter blev jag o Sara bjudna frukost av Lotta och det var
jättemysigt denna snöslaskiga morgon :) TACK

 
Sara o Lotta i full fart i butiken i morse :)

Efter fikan kom det varuleverans med flera boxar med
HELLO KITTY prylar...2009 års almanacka är HÄR

 
Bordsalmanacka 2009 Hello Kitty, Butik Jasmin

Ett måste för dig som samlar :) vänta inte med att köpa
dessa för de lär snabbt ta slut :)

 HELLO KITTY 2009
Väggmodellen :)

Eftersom det är så himla kallt nu så kan jag även passa på
att tipsa om denna supermjuka filt som oxå kom till butiken
idag :) Vi blev förälskade direkt :)


Hello Kitty, rosa filt i otroligt mjukt material :), Butik Jasmin

Då vi har full rulle i butiken nu så har jag inte hunnit fota mer
av det nya men det kom doftande näsdukar, skolset med sax
minitejp mm i, väskor, gosedjur, handdukar, badlakan,
papperskorgar, pennor, sudd, askar mm o allt i HELLO KITTY :)

I kväll med många andra tänker jag kolla på IDOLFINALEN :)
Jag hejar på KEVIN :)

Glöm inte att imorgon är det LÅNGLÖRDAG 10-17
                                                    SÖNDAG           12-16

Vi ses och hörs ♥

Kommentarer
Postat av: Eva

Ha ha ha jag vågar inte gå in här för du sätter fart på shopping-nerven direkt =)Supertack för de fina lipglossen och hello-kitty-formarna som jag köpte av dig (fixar betalningen i veckan). Mycket bra val av lipgloss också - de är verkligen supersöta, antar att de säljer som tusan hos dig!

Hoppas helgen blev bra för dig, vi hade helt ok =P...

2008-12-14 @ 22:24:50
URL: http://blogg.hittaplagget.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0