Hello Kitty på begäran och som julklappstips :)



Här kommer nya bilder på Hello Kitty kökslyx :) som du hittar
hos Butik Jasmin i Kristianstad. Till alla er som efterfrågat
dessa: VARSÅGODA :)

 
Kitty Toast Cutter 100 kr                         Kitty Stekpanna 250 kr
 
                                
                              Kitty bakring med mall 150 kr

                              
                               Kitty muffinsformar i silicon 220 kr,
                               finns även en större med plats för två
                               muffins för 240 kr

Julklapparna som innehåller HELLO KITTY kommer helt klart
att bli favoriter i år tror jag...så mycket kuligt o gulligt som det finns :)

Hör bara av er ifall det är något som Tomten behöver :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Alla Hello Kitty-älskare kommer att bli helt saliga när de ser dessa grejor! Jag blir det...

2008-12-03 @ 14:32:22
URL: http://lillasysterofriends.blogg.se/
Postat av: eva

Självklart måste jag ha muffinsformarna med plats för fleeeera (220 kr). Kolla fraktpriset är du söt och maila mig så sköter vi restten ev köpet via mail!!!

2008-12-03 @ 21:15:58
URL: http://blogg.hittaplagget.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0