Jag har fått en utmärkelse :) för min blogg :)



Fick denna supergulliga utmärkelse utav en bloggvän
vars blogg jag oxå brukar läsa. Jenny skriver om sin
vardag och sin söta lilla flicka Amanda :)

-Har man mottagit en utmärkelse ska man lägga upp
 en bild bild :)
-Länka till den du fått den av
-Ge vidare till 7 andra
-Lämna ett meddelande på deras bloggar så de får
 veta att de fått en utmärkelse :)

Dessa bloggare vill jag ge vidare utmärkelsen till
för deras glädje, tid och entusiasm för sitt bloggande :)

Eva - Egen företagare som skriver om sin butik :)

Jenny - Inredning, loppis och smultronställen i en vacker
              stilren blogg

Madeleine - Vardagsnytt om livets upp och ner

Sarah - Familjeliv i en härlig blandning

Maria - Otroligt vackra bilder och en av mina första favoriter :)

Kram ♥

Kommentarer
Postat av: eva

Tack det var gulligt av dig. Har som du förstod fullt upp i natt... shoppa rea-plagg nu då alltså!!!

2008-12-29 @ 00:54:09
URL: http://blogg.hittaplagget.se
Postat av: Sarah

Tack snälla, va du e gullig!!



Hoppas du har haft en trevlig jul och att du får en lika trevlig nyår!!



Va rädd om dig!!



Kram Sarah

2008-12-30 @ 18:18:43
URL: http://axehult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0