Julens första skumtomte :)

Idag när jag kom hem hade jag fått
ett spännade paket med posten som jag
beställt av min bloggkompis Eva.

Hon har en blogg om sin butik i Göteborg,
plus att du kan handla supersnygga kläder
genom den :)

Med i paketet låg en söt liten påse med
skumtomtar som jag just nu sitter och mumsar
på :) Julens första faktiskt...


Söt liten överraskning i paketet :)

Hon har så mycket snyggt i sin butik och du
ska helt klart gå in o kolla där ifall du behöver
något snyggt nu till julens alla fester :)

Snabb leverans är det oxå :)

www.mandeldesign.se

Tack Eva :)

Kommentarer
Postat av: Eva

Varsågod!!!Skumtomtar måste man käka i december...

2008-12-14 @ 22:26:42
URL: http://blogg.hittaplagget.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0