Onsdag - 1 vecka kvar till "ho ho ho, finns det några..."



Wow, en vecka exakt idag :) Det är ju bara så kul :)

I butiken idag har commercen varit i full gång och stor-
säljarna för dagen har nog varit TOP MODEL, HELLO KITTY
och SMYCKESHANDEN :)


      Sara my WINGWOMAN, jobbar på för fullt :)

             
            Veckofärska TOP MODEL Designbok :)

    
                 Tre andra godbitar ur vårt sortiment :)

Top model sminkmobil, jättecool med en liten spegel och
läppgloss och ögonskugga i. Ett måste i tjejernas handväska :)

Hello Kitty silverbörs :) cutie...

TATTOO-pennor att pryda kroppen med...eller rättare sagt att
rita vackra motiv med :)

Idag när jag kom hem hade Hugo julpyntat för vår bil :) hi hi hi...
Han hade hängt upp stora julklockor ute i carporten och det var
så fint :) Jag blev så HAPPY :) Den idén hade jag nog inte ens
kommit på själv...

Nu har jag en halvtimme på mig att bara vara och sen ska jag kolla
på "Bonde söker..." Tror att det är sista avsnittet idag :) Måste se
hur det går...eller inte går :)



 

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Kan man beställa en top model designbok via dig?

eller finns den någon annanstans i sverige t.e.x stockholm ?



/ maila till svar

2009-04-01 @ 13:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0