Så lite plats och så många saker :)



Ny vecka och dagen är snart slut :) Idag har verkligen
tiden bara runnit iväg. I morse bjöd jag Sara på frukost för
jag kände på mig att vi behövde extra energi med tanke på
allt arbete vi skulle få i butiken idag :)


Morgon hos Butik Jasmin i Kristianstad :)

Så otroligt många boxar det kom idag till butiken...kan
bara säga att vårt fikarum är nog allt annat än ett mysigt
fikarum just nu...eller oxå är det ännu mysigare :)

Äntligen har våra NYA TOP MODEL designböcker kommit :)
Alla ni som väntat sååå länge på HÄSTBÖCKERNA: Nu är de HÄR.

            
             Planering är A och O när det kommer
             så här mycket varor på en gång :)

Nu har verkligen julklappsinhandlingen börjat på
riktigt och vi har slagit in paket efter paket idag :) Det
är så himla kul :)

Efter jobbet när jag kom hem idag fick jag en present av
Hugo, han hade gjort en film om min butik :) Hoppas jag
kommer på hur jag kan lägga ut den här på bloggen nå´n
dag för den var så bra :) Jag blev så HAPPY :)

             
           Supersöt Diddlina som kom hem idag :)

Dagen har varit underbart kul idag :) och jag längtar
verkligen tills imorgon då ruschen fortsätter och alla
kommer att bli så glada när de ser  ALLA fina prylar vi
fått hem...mycket jobb nu men ack så kul :)

  

Ha en fortsatt bra kväll så kanske vi ses imorgon :) Eller hörs :)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Titta in på min sida är du snäll...

2008-12-15 @ 21:24:17
URL: http://axehult.blogg.se/
Postat av: PoT



Ja, kanske vi ses... =)

2008-12-15 @ 23:22:29
Postat av: Sarah

Oj va mycket saker du har fåt till affären. Får du verkligen plats med allting ha ha!! =)=)

Va roligt att packa upp allting. Behöver du hjälp?? ha ha!!



Ha en fortsatt bra dag!

2008-12-16 @ 11:49:39
URL: http://axehult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0