Torsdaggsnytt med ett roligt inslag :)



Hejsan Svejsan...

Vilken härlig dag det varit idag...Sara o jag taggar varandra
för att ta rekord på rekor och se minsann, det var SARA som
blev vinnaren idag...wow vad många klappar HON fick slå in...
så många att jag till slut fick hjälpa till lite jag med :)

Jag kan säga som så att här runtomkring kommer nog många
att bli extra lyckliga på julafton :)

I butiken vill vi ju ha en viss service åt våra kunder och idag inträffade
en sådan där liten rolig grej som händer då och då i butiken :)

Jag får en sådan där bubblande kul känsla i maggropen och jag
kan absolut inte hålla mig för skratt alltså...rätt som det var hade
vi en parkerad cykel INNE I BUTIKEN....ha ha ha .....det såg så kul
ut att jag bara måste fram med kameran...vilken butik har den servicen???
mer än vi då?????CYKELPARKERING INNE I BUTIKEN...Det var så
gulligt, tur de inte kom nu i eftermiddags och skulle parkera för oj vad
trångt det hade blivit då när butiken var proppfull med julklappsköpande
kunder :)


Cykelparkering hos Butik Jasmin i Kristianstad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0