FÖDELSEDAG

Idag fyller JAG år...alldeles för många....

Jag har blivit grattad av några stycken och varit i
väg på en LYCKAD shoppingtur. ♥

Det hela började med en ny microstereoanläggning.
Jag valde en Sony, det kuliga med den är att jag
KAN spela gamla kasettband i den men även dra igång
några MP3-skivor :)
   Jag fick födelsedagsrabatt ♥

Inköpt på Eks-radio i Kristianstad.

Därefter tog jag en runda på våra FAB gågator...

   

Köpte Acnejeans på MQ och en smårutig blus på Esprit.

 

Ett basic linne H & M med rynk samt en kofta.

 

Givetvis något till Hugo med: Snygg jacka från Benetton.

Jag investerade även i en uppladdningsbar eltandborste.

 Har hört att det är bra, får väl se :)

Är du nyfiken på presenterna jag fått idag så ses vi i mitt nästa
inlägg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0