Grönt är skönt

Blev en stund i trädgården idag ♣ tänkte njuta av solen
men den gick i dessvärre i moln ganska kvickt.

Tog på mig trädgårdshandskarna och påtade lite i landet.

Börjar nästan bli imponerad av MIG själv, kolla in vilken skörd...

  

Nyskrubbade hemodlade morötter och härligt doftande persilja...

                                  

På tal om doft så har jag en otroligt fin lavendelprakt som ramar in min
rosenrabatt :)

  
  

                                   ♥ It´s make me happy ♥


Kommentarer
Postat av: Jenny

Morötterna ser goda ut. Kram

2008-07-20 @ 19:36:56
URL: http://lillasysterofriends.blogg.se/
Postat av: Dillan

Oj vilka morötter, så gott och dina plommon med, du kan ju dela med till dina arbetskamrater eller din vänner.Frys in lite med, då har man det alltid i frysen och kan plocka fram när man vill baka..fin blogg du har..ha det bra

2009-05-20 @ 22:57:12
URL: http://Dillansblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0