HANDBOLLSFEST OCH DATORER

Denna vecka har inletts med en kavalkad av
hysteriskt ROLIGA BEACHHANDBOLLSMATCHER
och en massa tekniskt kunnande med min dator.

Stämningen är på TOPP här i ÅHUS,
då främst nere vid CENTERCOURTEN alldeles intill
havet. Igårkväll var publiken riktigt i form och ALLA
klappade takten till Kalinka. ( Tyvärr hade jag ej
med kameran).

I ♥ BEACHHANDBOLL ( vem kan motstå????)

Ikväll blir det inget kolla på match för jag har en del
jobb att fixa och lite installationer med min dator som
då är igång igen efter haveriet.
När jag installerar program känns det som att jag
skriver in långa koder mm utan ett egentligen veta varför(?)
Jobbigt för jag vill ALLTID veta VARFÖR.

Nu funkar iaf det mesta och det är viktigast.

ha en skön kväll, o du glöm inte att i morgon är det en

               PERFEKT DAG FÖR SHOPPING :)

           

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad snäll du är! Tack så mycket :)

oo, den ska jag kolla in :)

Ha en fin kväll!

2008-07-16 @ 21:44:03
URL: http://litenduovidspisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0