tarzangungan och andra vilda djur

Helgen snart förbi. Har hunnit med en hel del kuligheter!
Åkte till landet med Hugo o hans kompis. Mötte upp
syrran o resten av familjen där.

Dessvärre verkar jag ha glömt kvar min kamera :(

Vi spelade brännboll, vilket slutade i kaos eftersom regler
tydligen INTE är till för att följas...he he he

Jag o barnen tog en tur i skogen, för säkerhetsskull tog
vi med pilbågarna ( mamma har sett vildsvin där ). Vi
hoppades på att få se en älg men den lyste med sin
frånvaro. Jag försökte hitta en myrstack ( hur många har
egentligen sett en ÄKTA myrstack någon gång? ), fanns
ingen...när jag var liten fanns där en STOR inte alls långt in
i skogen.

Pappa fick upp TARZANGUNGAN och premiärturen är avklarad
för i år.

Nåväl, sen var det ju Sverige-Spaninen och det VET ju alla
hur det slutade...Bara att TA NYA TAG inför Ryssland.

Hemma igen var vi i hamnen och avslutade kvällen med
räkmacka, köttbullar med mos  och glass...ja alltså upp-
delat på TRE personer. Därefter blev det lite kortspel.

Ser framemot säsongens första BEACH-HANDBOLLS-träning
i morgon på vår NYA strand. Måtte ej paraply behövas :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0