Denna DAG

Ja då är dagen slut och skymningen nära...

Det var ju MORS DAG idag, jag träffade dessvärre inte min MAMMA idag men
hoppas att det blir snart...presenten får vara tills dess vi ses...

Jag har som sagt fixat lite i trädgården idag, sen tog jag en lättlunch...

image69

Tonfisk med diverse gottis därtill...ja OKEJ...erkänner...hällde över dressing efter fotot...

image70

Avslutade med en KOLABULLE, det är en NYHET från GILLE-kakor som du får GRATIS
då du köper någon annan produkt ur deras sortiment. Den är LJUVLIGT GOD...

Hoppas bara att de börjar SÄLJA den för den är sååååå mumsig...och MJÖLKFRI....

Har även fixat med en massa barnkläder som Hugo växt ur...la ut dem på Blocket igår
och HOPPAS att någon har lust att köpa dem för en BILLIG peng. Nu är allt på golvet...

 Lite rörigt just nu nämligen...

MORS-DAG fortsatte med två varv i slingan nu på kvällen. När jag kom hem kom Hugo
och gav mig present och det var en...

image73

Helt perfekt, en armväska att ha när jag är ute och motionerar...TUSEN TACK...
De stannade inte så länge, SYND. Sån´t är livet i dagens familjer!

Det har varit en riktig slappe-söndag idag...trist bara att helgen går så snabbt...

Ps. Jag har anmält mig till bloggtoppen, får se ifall det funkar om någon dag Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0