Företagskultur

En vän sa till mig en gång

-Det är inget ovanligt att företag lagrar årgångsviner i sina hyrda vinkällare.

Jag undrade

-När dricker de det då? Eller går de bara och vänder flaskor?

Jag la iallafall vårt samtal på minnet och NU vill jag bara berätta att mitt företag
minsann inte är sämre...

 ...men vi lagrar minsann RIKTIGT fina grejor...

 ...och rejäla flaskor ÄR det...

Luftslott kan man alltid bygga upp och berätta om men en sak är säker:

ATT HA RIKTIGT KUL PÅ JOBBET ÄR VIKTIGT

Att sen våra lagrade flaskor inte kommer att lagras så länge eftersom de kommer att
gå åt nu i studenttider hymlar vi inte med (och inte är vi ledsna för det heller), på
lagret gör de väl ingen människa glad?

( vår CHAMPAGNE är garanterart den bästa...och luft tål väl alla?)

Ps. ja de är uppblåsbara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0