Snart Morsdag...kanske önskar mig nå´t...




På söndag är det ju MORSDAG.Ska man önska sig något då eller ska
man vänta o se ifall man har lyckan att bli ihågkommen?

Jag tar det säkra före det osäkra och önskar mig ...

          Wii Yogaplatta, har hört att den är kuuuul
          Spegel med handtag, alla har vi en baksida
          Armväska att förvara tex mobil vid träning
          Mobiltelefon
          Kram, fast det får jag ju varje dag...nästan...

Glöm nu inte att köpa nå´t  till DIN mamma, mammor gillar överraskningar...

Ha en fortsatt bra kväll...   glitter o glamour...går alltid hem


Kommentarer
Postat av: Jenny

Bra att du påminner om Mors Dag, tack!

2008-05-21 @ 21:45:36
URL: http://lillasysterofriends.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0