Julskyltsstart :)



Har varit i stan  hela dagen, först frukost på Duvanders
sen jobb :)

Har börjat med JULSKYLTNINGEN i butiksfönstret, på
söndag är det julskyltning här i KRISTIANSTAD. Det tar
tid och det är ganska mycket småpill att få det fint i skylten
så kände att det var lika bra att fixa lite idag när vi höll stängt.

Jag hann ju inte bli färdig men är ju en bra bit på väg iaf :)

                
                 Hello Kitty-docka med Badskum med
                 avtagbar klänning :) Julklappstips  :)

I morgon ska jag försöka komma åt en kontakt att
plugga in en liten ljusslinga som jag satt i fönstret.
Problemet är att den närmsta kontakten sitter bakom
ett smyckeställ som är fäst i väggen. Men som sagt
det blir morgondagens projekt :) Orkade helt enkelt
inte mer idag.

Nu ska jag slappa lite...sen blir det att kolla på finalen
av "Ensam mamma...."


              

Kommentarer
Postat av: Angelica

Kul med julskyltning..

Kul att gå runt på skyltsöndagen och kolla vad butikerna har hittat på i fönstren..

2008-11-23 @ 17:03:27
URL: http://guldkragens.blogg.se/
Postat av: eva

lilla söta Hello Kitty, vad skulle man göra utan henne.Synd att din affär ligger så långt bort =( Lycka till med julskyltningen. Själv har jag för fösta gången ide´torka hur jag ska skylta mitt fönster till jul. Ska gå runt på stan i morogn och inspireras, förra året hade jag stora coola silvertomtar och stjärnor ska försöka få in mer rosa fluff nu kanske...

2008-11-24 @ 22:02:21
URL: http://blogg.hittaplagget.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0