Lovely Monday :)

Så underbart :)

Tog en powerwalk nu på morgonen för att komma igång ordentligt med
dagens sysslor :)

Det var isande kallt med minusgrader och kristallgnistrande frost täckte
strandpromenaden. Havet låg spegelblankt och en sol stor som Globen
värmde mina frusna kinder.

Vilken härlig känsla att känna de frostfrusna tallbarren knapra under sko-
sulorna, det är sådana här saker som gör att jag älskar livet :)

Batteriet tog slut i min MP3 och det kändes så bra för jag behövde tömma
mitt inre på alla tankar och få plats med NYA mål :) Testade att ta kontroll
över min andning som är så populärt nu i YOGA-tiden. Andas in på fyra,
håll på åtta och ut på tolv...kändes jobbigt först men sen gick det hur bra som
helst. Det får en verkligen att fokusera och glömma tiden...testa ska du se :)

Nu håller jag på att tina mina frusna ben ( borde tagit på mig termobyxor )
som tur var hade jag tagit på mig min mössa :) Planerar inför dagens
utvecklingssamtal och ska förbereda några julannonser. Har även en ny cool
grej på G som ev ska beställas hem till butiken nu innan jul...kan inte avslöja
vad, för det KAN bli en riktig HIT och kanske tom ÅRETS JULKLAPP :) Så när
och om jag bestämmer mig för att ta hem produkten kommer du att få se den :)

Denna vecka kommer nog att bli något utöver det vanliga känns det som så
gör som jag och sätt alla dina planer i verket NU...

   
Låt drömmar bli verklighet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0