Seg uppdatering

Får väl ta och be om ursäkt för att det är lite si o så med min uppdatering här.
Ska ju inte skylla ifrån mig men det ÄR rätt mycket att sköta så här i november inför JULHANDELN :)

Mycket planering för olika aktiviteter i butiken, inköp, organisering och utöver allt extra
allt det "vanliga" som händer.

Veckan borde ha fler dagar :) och kvällar...

Idag har jag trott att det var onsdag hela dagen och gått o tänkt att jag skulle kolla på
Bonde söker fru ikväll och bara lata mig i sängen...men nähä det är TISDAG, alltså ingen Bonde på TV. Så nu har jag suttit och gått igenom en julorder istället som ligger i "högprikorgen"
Och nu är den ivägskickad oxå. Så tack vare min dagmiss ligger jag nu ett steg före med några "måste göra saker".

Hittade en fin kavaj på lunchen till Hugo, han ska på PARTY till helgen och ville vara lite extra snygg med kavaj :) Jag hittar många fina kläder till honom i min väninnas butik MIX i Kristianstad.
Kolla in hennes hemsida där du kan beställa barnkläder över nätet :)

www.mixbarnmode.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0