Tisdag



Jaha, typiskt när man har lite bankärende då fungerar
inte internetbanken pga tekniskt internfel :( Så nu hamnade
man här istället :)

Idag har det varit en rätt ordinary tisdag...jobb i butiken, redan en
massa julklappsinslagningar...Tomten e på G i år :)
Sen kom det en himla massa kartonger fullproppade med
nya varor som snart kommer att lämna butiken igen i form av
GLADA paket :) Har fixat det sista i skyltfönstret och är så lycklig
att allt funkar perfekt :) Har bilen full med tomkartonger ( igen )
som skall återvinnas i morgon :)

www.kristianstadsbladet.se kan du gå in och få en massa
härliga JULKLAPPSTIPS från butiker i Kristianstad...Butik Jasmin
har lagt in några tips :)

Nu ska jag ta o testa banken igen för har lite annat för mig än att
sitta här hela kvällen...

Kommentarer
Postat av: Angelica

Tackar så mycket.. Jag ska prata med läkaren i morgon och få redan på vad som kommer ske :)

2008-11-25 @ 20:24:16
URL: http://guldkragens.blogg.se/
Postat av: Sarah

Ha ha ha ha!!

Det där med internetbanken va du inte ensam om. Försökte oxå gå in där igår kväll men ack va jag bedrog mig. Blir tokig när sånt krånglar!! Men inget att göra åt det merän vänta tålmodigt!



Har kommit in där idag så nu är jag lugn igen haha!!



Åååå va spännande med alla saker du får packa upp. Du måste ju bara ha en massa urgulliga saker hemma.

Ha en fortsatt bra vecka!!

Kram Sarah

2008-11-26 @ 13:12:49
URL: http://axehult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0