Härligt lunchväder leder till mer shopping :)

Lunchrundan kan allt som oftast avslutas med
en del fab inköp. Idag köpte jag en urläcker kjol
i märket ICHI.

Jag vet att min bloggvän Eva oxå säljer denna kjol
så är du intresserad av att ha en likadan går du bara
in på hennes hemsida och beställer ett ex :)


      Kjol med HÖG midja ICHI


            www.mandeldesign.se


Jag tycker den är sååå fin och hoppas på
mycket kul i denna kjol :)

När jag kom hem idag efter jobbet var det fortfarande
ett strålande väder, så jag o Hugo gjorde lite höstfint i
trädgården :) Ja hela tunnan med trädgårdsavfall blev
visst full men det känns bra att få valuta för pengarna
när tömningen sker :)

Sen tog jag en rask promenad för att hämta min cykel
som blev stående efter festen i lördags...så nu är det
gjort. Kan ju lätt bli annars att man inte orkar gå o hämta :)

Nu blir det läxläsning, bokläsning, räkningsinläggning samt
undanplockning av allt möjligt :)

Ha en fortsatt underbar MÅNDAG :)

Kommentarer
Postat av: EVA

den sidan har mkt mk snyggt!!!

2008-10-06 @ 19:39:47
URL: http://eva.blogg.se/
Postat av: EVA

tack =) Ja, jag förstår det!!! Fan jag tycker de är så snygga dessutom, å jag har nu ett på varje jacka (snart) ca 10 st ;)

2008-10-06 @ 21:38:29
URL: http://eva.blogg.se/
Postat av: eva

Tack för att du tipsade om kjolen, den har nu kommit in igen! Har sålt som tusan av den. Ha en trevlig kväll =)

2008-10-08 @ 19:53:30
URL: http://blogg.hittaplagget.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0