Historien om mig och min butik :) Del 5



Del 5

Som ni nog förstår är det omöjligt för mig att kunna avsluta
denna berättelse om Butik Jasmin och mig själv :) Dagarna
flyter ju på...

Men nu är vi då här...idag 2008 och vi firar 15 ÅRS JUBILEUM
denna vecka. Det är otroligt och känns så skönt i hjärtat ♥

Ni som läser bloggen vet ju redan att vi har lite skoj i butiken
nu med små överraskningar och tävlingar mm.

Ikväll kommer vi att ha EXTRA öppet mellan 18-20

Framtiden vet vi ju ingenting om men till ALLA ni som genom alla år
besökt och handlat hos mig vill jag säga TACK:) Något som gör mig
varm inombords är när jag ser tjejer som kommer in i butiken med
sina barn och shoppar loss, det är tjejer som själva handlade för
sin veckopeng i början av Butik Jasmins tid...samtidigt tänker jag 
o herregud är jag inte 20 längre???????:) :)

Jag ÄR nöjd med min historia och den är inte slut ännu.....

Kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0