Killgrejer

Nu i kväll har det ordnat sig med de nya byxorna
som vi i morse trodde blev en katastrof.

Hugo har testat dem igen och haft dem på sig
hela kvällen :) Det e låg midja o tighta ben så det
tar väl ett tag att vänja sig vid den modellen.

Fick ju tips på att ta med lapparna o byta men det var
det att jag kapat typ ALLA tyglappar som alltid sitter i
för Hugo irriteras väldigt av dem, han tycker lappar kliar.
Jag fattar inte varför det ska vara så mycket lappar i
barnkläder. Stämplar e mycket bättre :) Verkar iaf som
om byxorna går att använda nu :)

Jag har haft en väldans lyckoturs dag idag :). Jag hade
min bil på service hos Audi för nå´n vecka sen o sen var
de så trevliga o hörde av sig om jag var nöjd mm.
Jag var nöjd men påpekade att de vid bokningstillfället
gett mig ett pris och sen lade de till en grej då jag
lämnade min bil. I dag fick jag ett så fint personligt brev där
de bekräftde sitt misstag och jag fick en värdecheck på
300 kr. Jag blev verkligen GLAD, det var fin kundservice :)
Jag hade inte förväntat mig något utan jag förstod ju att det
var ett misstag. TACK BILCENTRUM KRISTIANSTAD :)

Nu har Hugo kollat klart på Simpsons, vilket är en killgrej
här i huset och jag är bannlyst i TV soffan vid detta program :)
Vet inte varför???Nu ska vi köra lite pingis innan han ska lägga sig.

HEJ SÅ LÄNGE :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

:) då får vi hoppas att alla kommer ! kram

2008-10-20 @ 22:03:35
Postat av: Malin

Svar: Ja det får vi :)

2008-10-20 @ 22:38:22
URL: http://jasminofriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0