Lyckliga jag :)

Blev så HAPPY i morse när jag såg vilken BRA
placering min annons fått i Kristianstadsbladet :)

Kan dagen börja bättre?????


Annons för Butik Jasmins 15 ÅRS jubileum i
Kristianstadsbladet idag :)

Nu kommer det att bli KUL att se ifall det möjligtvis kommer
NYA kunder till butiken under veckan. Annonser är väldigt svårt
att mäta ifall man inte har någon kupong eller liknande som
skall klippas ut och medtagas till butiken.

Man har ju alltid ett visst kundunderlag som kommer i vilket
fall som helst, med en annons vill man ju utveckla och för-
hoppningsvis väcka intresse hos de som vanligtvis inte besöker
butiken.

Denna annons är också ett sätt att visa min och min medarbetares
tacksamhet till våra kunder som troget handlar hos oss och gör
det möjligt för Kristianstad att få ha en sådan här liten söt butik :)

Happy Day :)

Kommentarer
Postat av: Malin S

Annonsen ser jättefin och lockande ut. Hoppas att du får massor av kunder till din mysig butik !

2008-10-21 @ 18:44:09
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0