MÅNDAG

Ny vecka :)

Började lite stressigt med att ett par nyinköpta byxor
inte passade så bra som de gjorde i butiken i lördags :(

Hade dessutom redan klippt av ALLA lappar mm i dem så
nu går de ej att byta. Bara att bita i det sura äpplet och köpa
NYA. Hugo vill så gärna ha tighta jeans, o då menar jag
riktigt tighta...o har man smala ben så gäller det att hitta en
riktigt smal modell och det gjorde vi...men så blev det som det blev.
Känns lite trist faktiskt att han inte kunde ha dem :(

Nä nu får jag gå vidare efter byxkraschen o ta tag i dagen.

Ska strax köra till Butiken, mycket att dona o fixa nu men det är KUL...

Kram ♥

Kommentarer
Postat av: eva

Jag tycker absolut att du ska gå till butiken med byxorna och ta med dig lapparna för det går ju oftast bra att byta även om du klippt av lapparna när det är så nyligen som du köpt dom. Är man bara en glad o trevlig kund så funkar det mesta eller hur =) Värt ett försök i alla fall - går det så går det!

2008-10-20 @ 09:54:58
URL: http://blogg.hittaplagget.se
Postat av: Sarah

Så synd att de inte passade. Jag hade absolut gått tillbaka till affären och tagit med mig lapparna. De flesta affärer byter dem ändån utan lapparna om du bara har kvittot med.

Lycka till!!

2008-10-20 @ 13:06:11
URL: http://axehult.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar: Det verkar ha fixat sig, han kan nog ha dem...om han inte äter för mycket :)(skämt)

2008-10-20 @ 23:14:17
URL: http://jasminofriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0