MOD

Mod är viktigt tycker jag, att våga och att stå för
vem man är och vad man vill :)

Igår tyckte jag att Hugo var modig och visade
prov på att trots att något är lite skrämmande och
läskigt så tar man tag i saken och KÖR...

Det blev nog en minnesvärd dag för många barn
igår när de tog STELKRAMPSSPRUTAN i skolan :)

Det Hugo verkade minnas bäst var att han fått en
klubba av systern och att hon tyckte att han verkade
cool lugn. :)

Än har inte min grabb simmat med HAJAR men han
skulle nog kunna tänka sig det nå´n gång i framtiden.
Han älskar att läsa om hajar och kolla på spännande
faktaprogram om dessa vackra bestar.
 
Hugo visar plåstret :) o tittar på hajtanden

Han var verkligen värd en liten fin sak igår tyckte jag :)
Så jag var på Böcker o Ting i Kristianstad och köpte
en HAJTAND åt honom. Han blev jätteglad för den :) och
jag tror att han kände sig STOLT över dagens bedrift :)

Minns själv när vi tog sprutan på mellanstadiet och vi var
livrädda att högstadieeleverna skulle slå oss på armen...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0