15 ÅRS JUBILEUM

  

I slutet på oktober kommer vi att ha JUBILEUM.

Min butik fyller 15 ÅR och det ska förstås firas, är
just nu mitt uppe i planeringen och idag har jag
varit i kontakt med en leverantör som har fina
grejor på gång inför FESTEN.

Jag vill inte avslöja så mycket ännu men jag kan
säga som så att själva planeringen och bokningar
mm är så himla kul. Det ger mig en extra kick i det
dagliga arbetet med butiken.

I butiken idag har vi prismärkt hur många SNYGGA
örhängen som helst. Så har du inte hål i öronen
redan kan jag rekommendera dig att skaffa NU för
det finns OTROLIGT mycket fint att välja bland hos oss.
Hos oss kan du pierca dina öron men är du under
18 vill vi ha intyg från målsman :)

Annars har det varit ett bedrövligt väder här idag och jag
hade gärna sett en något ljusare himmel än den vi haft
över oss idag :)

Nu ska jag jobba vidare med en del papper och sen blir
det att hålla kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0