Bil


Höstbild jag tog förra helgen :)

Nu har jag höststädat BILEN :)
Det är ju inget arbete jag gärna rusar
ut o gör men jag erkänner att det är rätt
kul när det är färdigt :)

Tog den till biltvätten oxå och körde en
rejäl tvätt med vax.

Man vet att hösten är här när gummimattorna
ersatt textilmattorna och det har de gjort idag :)

Jag känner att det är betydligt praktiskare med
gummi nu när regnet o annan fukt blir mer regel
än undantag. Men det är lite lyxigare känsla med
textilmattorna förstås. men nu är det bytt :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Amanda tackar så mycket för gratulationerna :) Vilken fin bild, gjorde mig sugen på att gå ut och fota lite, har inte gjort det på evigheter!

2008-09-14 @ 20:11:28
URL: http://nyfiknafisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0