Helgslut med bloggstrul

Trist att det är problem här just nu att lägga
in bilder. Är ju trots allt roligast att göra inlägg
med bilder.

Jag har fått konkurrens om datorn, Hugo ville
så gärna oxå börja blogga och nu har han gjort
det. Jag har lärt honom en hel del redan ikväll.

Tråkigt nog så blev det strul med bilderna redan
under hans andra inlägg och det verkar fortfarande
inte fungera här heller :(

Vi har varit en tur till landet under helgen och har en
hel del mysiga saker att berätta om men jag väntar
nog tills i morgon och hoppas på att bilderiet fungerar
då.

Ha det så bra iaf så ses vi imorgon och hoppas på tur.

Malin

Kommentarer
Postat av: CityGirl

Den har inte funnits så länge kan tänka mig max 5 år eller något.



Vad är det för butik du har?

2008-09-07 @ 22:39:07
URL: http://citygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0