Höstlig början på veckan


Nu känns det som om hösten är här...
Lite sådär småruggigt kallt att man vill
dra på sig långtröjan för att slippa knottror
på armarna.

Idag var Sara ledig från arbetet i butiken och
jag fick klara mig själv. Det roliga är att så fort
vi är ifrån varandra för många timmar så finns
det plötsligt så mycket att säga. Ja, jag tror att vi
pratade i telefon tre gånger under dagens lopp.

Skickade iväg vinsten till Sigrid idag, hon vann
i tävlingen som jag arrangerade här förra
veckan. Hoppas att hon kommer att bli HAPPY
när presenten dimper ner i hennes brevlåda :)

Mycket svamp-plock runtom på bloggarna nu,
följ mitt råd: Plocka bara svamp du känner igen
eller gör som jag o köp på ICA :)
Men håller med om att smörfrästa kantareller
skulle inte sitta fel just nu :)

Sköt om er,

Malin ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, det har varit rolig i dag.Tur att telefonen finns. Vi ses i morgon. Kram

2008-09-01 @ 19:27:14
URL: http://sommarjasmin.blogg.se/
Postat av: Jenny

Gissa vad vi precis har ätit? Just det, smörstekta kantareller på toast, plockade i helgen. Mamma och pappa hälsar! Kram

2008-09-01 @ 20:16:56
URL: http://lillasysterofriends.blogg.se/
Postat av: Sarah

Ja jag håller med dig handlar de hellre på MAXI än plockar dem själv. Jag kan NADA om svampar så det skulle va rena döden för oss att äta det som plockas själv he he!! Fats i vårt hus är det bara Peter som äter svamp så här äts det inte så ofta!!

Ja hoppas hon blev nöjde med vinsten för den va ju bara så söt!!

Ha en fortsatt bra dag!!

Kram

2008-09-02 @ 13:36:36
URL: http://axehult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0