Inköpsdax


Gant top, Acne jeans, Tiger bälte, Esprit skor


Tisdagar brukar vara lite sega och tråkiga tycker jag.
Så jag brukar försöka att planera in några kul saker under
denna veckodag.

Idag hade jag bokat ett inköpsmöte med en leverantör som
jag varit kund hos i FEMTON år nu. Snacka om trogen stammis...

Snart kommer alltså butiken att vara fylld till bredden med härliga
studsleror, färgstarka slime och andra helmysiga saker som
man bara MÅSTE ha.

En rolig återkommande produkt är ett litet ägg som du helt enkelt
lägger i en skål med vatten. Efter några dagar då ägget kläcks
kommer du att få en ny liten KOMPIS i form av  ödla eller en
krokodil.

Håll ögonen öppna och förgyll dina höstdagar med små roliga
saker som får dig att le :)


Kommentarer
Postat av: Eva

Tack för världens sötaste Hello Kitty som kom idag på posten, sätter in pengaran till dig nu. Har förgyllt min dag yterligare med en ny Hello Kitty klocka också =)

2008-09-02 @ 17:44:43
URL: http://blogg.hittaplagget.se
Postat av: sabina

Hej Malin! Det ser ut att gå bra för din blogg? Anmäl dig på bloggtoppen.se så kan du nå fler läsare. det har jag gjort :) de hjälpte lite grann. hehe! du är verkligen gjord för att skriva blogg kan jag meddela dig. På jobbet ska vi börja sälja hello kitty glasögon!!!! dom är helt UNDERBARA! jag blev stört kär i dom när säljaren visade dom. Kram Sabina

2008-09-02 @ 19:34:55
URL: http://biiiina.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej Sabina, tack för tipset...jag var med där innan, nu vet jag inte var länken tagit vägen och jag har glömt mitt lösenord. Får ta tag i det igen nå´n dag.Det tar så´n tid med alla koder och att hitta rätt plats mm var det ska läggas in. Det känns som om man får ta o skaffa glasögon ( trots att man inte behöver ) Hello Kitty kan jag ju inte motstå :)

2008-09-02 @ 23:01:58
URL: http://jasminofriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0