Kuliga röda smycken

Jag har två favoritfärger och det är puttenuttigt
rosa eller eldigt rött.

 
Baglady halsband i klarröda färger     Matchande armband

Dessa smycken är otroligt snygga till en vit blus och jeans eller kombinera
dem med helt svart. De är ur Bagladys collection och säljs hos oss på
Butik Jasmin. Dessa smycken är användbara till många olika färgkombinationer
och passar såväl ungdomar som den mogna kvinnan. Lite av tjusningen är
just att humöret och känslan bestämmer valet :)

Jag känner att många tycker om att ge bort Bagladys smycken som presenter,
en liten värdinnegåva eller bara till någon man tycker om. Det är smycken som
tål att användas och det både till vardags och festkläder. Själv har jag många
favorithalsband ur deras collection ( vilket ni sett på mina outfits )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0