Leksugen fredag

Killarna och jag åt en smarrig taco-buffé till
middag då de kom hem från skolan :)



Efter maten spelade vi Så det kan låta och
det kan man verkligen kalla ett passande namn
på detta skönsjungande spel då jag är med.
Jag är rent ut sagt tondöv... Men kul hade vi :)

   
Musik o charadspel  Superhero movie

Ikväll har vi nattgäster så då passar det bra
med filmkväll och proppfullt med godis :)
Vi hyrde Superhero Movie, Hugo har redan sett
den men han tyckte att den var så kul att han gärna
ser den en gång till :)

Nu ska jag nog ta o slappa lite så att jag orkar
med en sen kväll. Det är iof ingen fotbollsmatch
i morgon men tveksamt om det blir sovmorgon
då kompisar sover över :)



Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Perfekt att du har en TV-tablå på din blogg tycker jag. Lätt att snabbt kolla in vad som går på TV. Det blir TV-kväll ikväll! KRAM

2008-09-19 @ 18:23:24
URL: http://lillasysterofriends.blogg.se/
Postat av: Sarah

Ja det där spelet låter ju kul. Tyvärr så är jag oxå tondöv men man gör ju sitt yttersta ;) Huvudsaken är ju som du skriver att man har trevligt och roligt!!:)



Hoppas du får en trevlig helg och att solen skiner på dig!!



Kramisar

Sarah

2008-09-19 @ 18:29:32
URL: http://axehult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0