Mitt i veckan

Så var "mitt i veckan" snart slut. Har väl varit en sådan
där medelmåttlig dag, varken mer eller mindre.
Lyckades få en rejäl smäll i morse då bh-bandet plötsligt
lossnade och som världens slangbella slog rakt upp på
örat. Blev så röd att det såg ut som om jag piercat örat
precis :) Dessutom spillde jag ut en halv läskburk över mig under
lunchen...


Replayjeans, Top H&M, Skor Novita, Halsband Baglady
Hello Kitty canvas väska, Tiger skärp samt vitprickig scarves

Nyss tillbakakommen efter att ha inhandlat vitaminer på
Hälsokost-butiken. Tänkte att de skulle göra underverk
för mitt tandkött som inte riktigt vill läka efter sommarens
plågotand.

Tog en sväng inom djuraffären på vägen hem. Får väl ta o
mata de små liven nu.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Butiken är fullproppad med saker som vanligt! = ) Kram

2008-09-03 @ 21:59:08
URL: http://lillasysterofriends.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja och vilken dag som helst kommer det att fyllas på med mer mer och MER....

2008-09-03 @ 23:04:23
URL: http://jasminofriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0