Nå´t märkligt händer

...när jag har skrivit kommentarer till mina vänners inlägg i deras bloggar så
försvinner visst namn o adress och det har tydligen även hänt här på min blogg
när några skrivit.

Det måste vara nå´t allmänt problem just nu och jag hoppas det rättar till sig
inom en snar stund :)

Jag kollade lite på IDOL idag, det är kul att se och man får snabbt sina favoriter
och sen glömmer man lika snabbt bort de som åker ut. Stackarna...

                             

                               Natti natti...                     

Kommentarer
Postat av: Sabina

Hej! ja det är det som är felet. men jag vet inte hur jag ska få rätt på det:( har försökt pilla lite men dock utan framgång. ska se om jag kan klura ut det !! hehekram

2008-09-24 @ 15:25:17
URL: http://biiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0