Söndagsfix

Vaknade tidigt och tog en promenix...
Det måste vara kommunens absolut bästa
satsning här när de byggde vår härliga
strandpromenad. Jag bara älskar den ♥

Efter det en snabbfrukost och ut i trädgården...
klockan var då över halv tio och jag klippte
gräset. Tydligen passade det inte grannfrun för
rätt som det var kom det ett äpple flygandes.
Nu kunde man ju tänkt sig att det var fallfrukt :)
men det satt en etikett på det välpolerade äpplet.
Till saken hör att jag äter INTE äpple så damen är
varmt välkommen in o hämta tillbaka sin köpta
frukt :) jag har satt det ute på en stor sten som jag har
i min trädgård så att hon lätt kan hitta det :)

By the way så vill jag tipsa om ett par finurliga vantar
som jag har. De är så fab nu när höstkylan smyger
sig på. Ni känner väl igen hur man fryser precis i början
när man kommer ut o när man väl fått upp tempot lite
så blir man snart varm o go. Det är DÅ dessa super-
fiffiga vantar är BÄST. Fäll över...fäll upp...

                
                   Vantar från Esprit


Kommentarer
Postat av: Jenny

Oj, vilklen argsint grannfru du verkar ha! Den typen av vantar är kanon. Är säker på att du kommer att trivas med dem. Kram

2008-09-14 @ 13:08:57
URL: http://lillasysterofriends.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jag hade fräckt gått in och sagt att : förlåt damen men ni tappade ert äpple!!!

Skulle vilja sett hennes min då!!

Nä fy för elaka tanter!!

2008-09-19 @ 18:37:21
URL: http://axehult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0