Trädgårdssöndag :)

                   

Söndagar kan kännas lite sega ibland,  jag gillar
när allt flyter på, när man inte vet riktigt vad man ska
göra då kan tiden gå lite långsamt ibland :)

Idag har jag klippt gräset, inte så kul men skönt när det
är gjort och man har snyggast gräsmatta i kvarteret ( ha ha ).

I trädgården just nu tycker jag nog att Kärleksört är den finaste
höstblomman.

                    
                   Kärleksört i min trädgård

Nu fick jag besök av en kompis som kom hit med mumsig
Thai-mat. Måste gå o äta nu för det doftar ljuvligt.

Vi hörs sen ♥

Kommentarer
Postat av: kristin - igen

kanske det är för att nu när det är lite ruggigt ute är en stund med levande ljus, en kopp te och nybakt bröd bland det bästa som finns;) kul att du gillade bilden. KRAM

2008-09-21 @ 18:07:21
URL: http://sunshinyday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0