Välkommen Härliga vecka

Blev förvånad när jag gick ut för att hämta tidningen
nu i morse. Hade förväntat mig en mer kylig bris men
det var ljummet skönt i luften :)

Så här på måndagsmorgonen gottar jag mig alltid i
veckans HOROSKOP, det är kul att se hur pass bra
en hel del stämmer in med hur man känner eller ska göra :)

Nu ska jag bli klar med bloggen och har redan hunnit med
en del kontorsarbete. Under dagen kommer det att bli
en hel del pyssel och iordningställande i butiken efter en
hektisk helg.

Jag har lagt in en annons med BARNKLÄDER Blocket,
antagligen kommer några att höra av sig idag ang dem.
Det är en hel hög MÄRKESKLÄDER i stl ca 128 som jag säljer
för 500 kr.

                                
Mexx, Adidas, JL, Peak, Exit, Esprit, Diesel, Lego, Ikks, Marwin



Kommentarer
Postat av: Sarah

Hejsan!!

Håller tummarna att någon hör av sig om kläderna. Brukar själv titta där en del och har handlat kläder där till Johan i 62/68 och 74/80 som va hur fina som helst för nästan inga pengar alls.

Prova annars att lägga ut det på Tradera om ingen nappar på Blocket.



Ha en fortsatt bra dag!!

2008-09-22 @ 14:14:13
URL: http://axehult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0