Hetast just nu - Hannah Montana mattor

I morgon onsdag, släpper vi de första Hannah Montana mattorna
i butiken. Vill du vara först med att få en av de hetaste
prylarna till ditt rum så kan du redan nu mejla och boka
en matta ifall du vill :) Klicka bara på grodprinsen till höger : )
  
Hannah Montana matta, Butik Jasmin Kristianstad 495 kr

Hannah Montana är en av de populäraste rollfigurerna just
nu och biofilmen om henne har premiär nu i början på Maj.

Mattorna finns i tre olika motiv och är 95 cm x 133 cm.

Medan du väntar på biofilmen kan du kolla på serien tv
varje dag :) Fylld med humor och musik blir Hannah Montana
lätt din favorit :)

Så mitt tips inför helgen är att komma in till oss och kolla in
det allra senaste :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hmmm.. Fick du kommentaren med koden??

2009-04-21 @ 20:40:59
URL: http://miranna.blogg.se/
Postat av: Marie

Hej ser ingen bild i länken till mig bara ett kryss?

Kolla =)kramiz

2009-04-21 @ 21:21:05
URL: http://miaca.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar: marie: Ja jag håller på att få hjälp av Anna att fixa bilden för jag fick inte rätt på den. Håll ut :) Den kommer att bli så snygg när den väl e färdig. Kram.

2009-04-21 @ 22:37:52
URL: http://jasminofriends.blogg.se/
Postat av: Nicole

hej

jag försöker hitta grodprinsen, men hittar inget...

vill ha hannah montana matta till min dotters rum...och undrar ochså om du har några saker på hannah montana och Cars??

MVH: Nicole

Postat av: Malin

SVAR: Nicole, grodprinsen hittar du längst ut till höger på bloggen :) Beror ev på vilken skärmupplösning du har om du måste skrolla ut :)

Men har ställt in det så du borde se den utan att skrolla ;)

Hur som helst så ser du rosa grodor...klicka där så kan du maila mig direkt :)annars är adressen [email protected]

Övrigt i Hannah Montana som finns i butiken är KEPS, Hårt glasögonfodral (som en liten väska) samt mobilstrumpor :)



Cars har vi inte hemma just nu.



Hör gärna av dig igen :)



Malin.

2009-05-04 @ 07:52:16
URL: http://jasminofriends.blogg.se/
Postat av: Nicole

Hej igen...

Vad jag ser så ser den lila ut, stämmer det på mattorna???

ja jag vill ha sån matta, men tyvärr så kan jag bara köpa den nästa månad, så jag vet inte om det går och spara en sån till oss??

MVH: Nicole

Postat av: Malin

SVAR: Nicole, självklart sparar jag en matta till dig till nästa månad :) Säg bara till vilken du vill ha, du ser ju utförandena här i inlägget :)



Det stämmer att de är ljuslila, en behaglig färg som kan matschas till de flesta färger faktiskt :)



Maila gärna ditt tfn nummer till mig så jag vet att det blir till rätt person :)



Ha en bra måndag :)

2009-05-04 @ 08:42:02
URL: http://jasminofriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0