Lovely day :)

Verkligen en fullspäckad dag idag :)
Så kul att få alla ideér och planer i lås :)

Hann med en trevlig fika på anrika
                 
                FAHLMANS

under min tripp till sundets pärla Helsingborg.

Nu är jag hemma igen, tog några timmar och
gav min gräsmatta lite kärlek. Har gödslat och
grejat med den så nu ska den förhoppningsvis
bli lika fin som den var förra året :)

Klockan är ju som tur är bara barnet för det är
mycket pappersståhej nu i deklarationstider...

                
                Lotta bjöd på shots
                
                 Sara o Lotta :)
                 
               Bina o Jag o Niclas :)

Måste passa på att TACKA för en så ROLIG helg...
I fredags blev jag överraskad av tjejerna på
jobbet och vi började med lite festligheter direkt
efter stängning i fredagskväll :) Oj oj vad lakritsshots
doftar gott ( dagen efter...ha ha ha... :) ) Rena
barnkalaset :)

Därefter bar det iväg till Kristianstads Restaurang...
GOD MAT att vi verkligen var proppmätta...och
vilken GOD päroncider de har...kan verkligen rek.
Väl där fick jag en superkul överraskning av tjejerna
och jag blev så HAPPY :) En hälsning fån Niclas
Whalgren ( en av mina idoler ;) ) Så coolt tjejer...
TUSEN TACK...o tack för VÄNNER-boken med men
Niclas överträffade min vildaste fantasi :)

Vi avslutade på Vårt favveställe HARRYS :)Synd på
min klack bara...nå´n som vet vart den tog vägen?  :)

Helgen kunde knappast ha varit bättre...

I lördags var det mera party och det var bara såååå
kul...sista  30+ och en sväng till Harrys :)

Nu är det en kort men intensiv och rolig vecka
igen :)

Hej så länge...

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack!

Ja, håll dom HÅÅÅÅRT!! ;)

Du har banne mej varit ute och rumlat runt.. (hihi)

Ska hålla ögonen öppna efter klacken om jag är i närheten.. ;)

Nä, ingen vinst den här gången... Men det började med en massa lotter när G fyllde år den 14 april och sedan har det liksom rullat på och han vann nog mer på dom lotterna än vad JAG har gjort på 37 (snart 38 hmmppf år...)

Men han blev ju biten också, så nu får man hålla ett vakande öga på släktsilvret... Haha!

Jag är i Hbg på onsdag.. Kanske trillar in en liten MirAnna i Kristianstad också.. Who knows!!?? :)

Kram vännen!

2009-04-27 @ 20:54:42
URL: http://miranna.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar: Anna, det hade varit sååå kul om du tittade förbi Kristianstad ;)

2009-04-27 @ 22:53:47
URL: http://jasminofriends.blogg.se/
Postat av: Mr.T



...jag har din klack... för att jag hejjar på dig.

Alltså, nu har du en egen hejaklack... ha ha ha :-)

Men jag satt ju och vänta på en clown på spinningpasset på gymmet men dit kom mi inte...

Kameran i högsta hugg dessutom...



Huvudsaken är att ni hade en toppenkväll ;-)

2009-04-29 @ 23:16:09
URL: http://solopappa.blogg.se/
Postat av: Malin

SVAR: Mr.T...sjysste att hålla reda på mig :) Kan minsann behövas ute i dimman :)

2009-04-30 @ 08:37:00
URL: http://jasminofriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0