Skateboardkänsla :)


Fingerskateboard 30 kr hos Butik Jasmin Kristianstad

Wow...vilket kanonväder det kommit till stan :) Typ 16 grader
och ännu mer i solen :) kan man bli annat än lycklig?

Sådana här dagar känner man sig så happy och när man ser
alla  "ungar" som e ute o skejtar så får man en så´n lyckokänsla
i hela kroppen. Funderar starkt på att plocka fram mina
inlines men min vuxna sida kanske mer menar att det är för
riskabelt. Hur mycket risk vill jag ta? Får ta o fundera på det ett
tag innan jag bestämmer mig.

Så länge kan jag hålla till godo med dessa små sötnosar som
finns i min butik :) Fingerskateboards...hanterliga utan skador ;)

Gjorde kanonfina inköp idag till butiken och träffade en av våra
absoluta favoritleverantörer :) nämligen Diddl :) Så nu längtar
vi och väntar på en enormt STOR leverans med en massa
kuligheter...håll ögonen öppna :) Många nyheter vill jag lova!!!!!

Det händer mycket i butiken nu och det kommer hem mycket
roligt efter hand :) Alla som ska klä ut sig och vara med på
annat spex ska helt klart besöka oss ofta nu eftersom vårt maskerad-
lager ständigt ökar och redan nu är det många blivande studenter
som köper sina kreationer hos oss :) Så vänta inte till sista
stund om du ska klä ut dig...


Maskerad och utklädnad e´så kul och vi har massor med
bra tips till dig som ska spexa till det ;)

Tipsa gärna dina vänner om min blogg eller om att de
kan vara med i vår nyhetsmaillista från butiken så får de
reda på allt som händer hos oss på Butik Jasmin först
av alla :)

Vill du göra roliga badges till studenten kan du redan nu
komma med dina bilder så fixar vi det...samma sak här:
vänta inte till sista dagen...

Nä nu ska jag strax avsluta min arbetsdag och ta en skön tur
i skogen ( löprunda )...känns som den perfekta dagen för
att bli av med lite spring i benen :)

Kommentarer
Postat av: delinda

sv: underbart, har bott i Spanien så det är som att komma hem haha

2009-04-20 @ 17:58:42
URL: http://www.delinda.se
Postat av: DEN BÄSTA

^^

2009-04-20 @ 18:35:14
URL: http://innepersonen.blogg.se/
Postat av: manda

Haha, ja, de var ganska hemskt där ett tag innan jag viste om jag skulle lyckas hitta tangenten x)

2009-04-20 @ 22:17:32
URL: http://rundfyrklant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0