Talasoterapia - Gran Canaria



Vi tog in på ett saltvattenspa under vår vistelse på Gran
Canaria. Vattnet var minst 37 grader i bassängerna och
under vattenytan fanns det hur mycket massage som
helst :)



Ett av Europas största saltvattenspa hittar du just här på
Gloria Palace och jag kan verkligen rekommendera ett
besök för dig som vill få en total avslappning i kropp o själ.



Vattnet är inte bara salt utan innehåller oxå en massa
olika mineraler mm som ger en total upplevelse för ditt
välbefinnande. Den fantastiska utsikten över Atlanten
var helt klart en bonus :)

             
       Jag o Hugo myser vidare efter vårt spabesök

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad härligt det ser ut=)Fått färg också underbart;)

Vad kul att du vill länka gör jag självklart detsamma.Har du nån bra ikon för shopen kan du mejla den till min mail.

[email protected]

Kramiz

2009-04-16 @ 22:45:22
URL: http://miaca.blogg.se/
Postat av: Jag

Men ack så man njuter när man blir tagen för att var yngre... sist jag fick visa legg på systemet...Andra gången sen jul så skrattade jag bara o sa "så gärna så"..."Herre gud du fyller ju 37 " Sa kvinnan....

2009-04-16 @ 23:57:46
URL: http://ahvarforinte.blogg.sese
Postat av: Jenny

Det ser härligt ut! Måste bli ett besök dit vid en eventuell Gran Canaria resa längre fram... typ om två år ellet nåt...



KRAM

2009-04-17 @ 19:45:44
URL: http://lillasysterofriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0