KUB-SM i Kristianstad

Vem älskade inte KUBEN????? Själv hade jag så klart en när
jag var liten. Vill helst inte erkänna det men jag lyckades
aldrig få ordning på den...

I lördags sålde jag slut på nästan hela vårt lager av KUBER :)
så jag får nog ta och lägga in en ny order på godbitarna rätt
snart känns det som.

  
De TRE modeller vi har i lager just nu :)

Det har pågått SM i KUB här i KRISTIANSTAD under denna
helg och det känns verkligen som om KUBEN är en fluga
igen :) Så ta nu och gnugga geniknölarna och börja träna...

KUBEN är utmärkt träning för din hjärna och ditt humör :) :)

Kommentarer
Postat av: Alma

Jag hade också en, men jag fick aldrig den bra... :/ Det är svårt! ;p

2009-08-16 @ 17:18:24
URL: http://lloki.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag försökte mig på att lösa den där kuben i helgen, gick INTE så bra :)



Hoppas allt är bra med dig och att du får en bra helg!

2009-08-22 @ 12:19:54
URL: http://nyfiknafisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0