Semester

Som ni säkerligen förstått så har jag semester :) vilken jag
bara har velat njuta av och därför inte lagt någon speciell tid
på min blogg. Mina lediga dagar har varit behövliga och jag
har haft det så bra och verkligen tagit vara på tiden tillsammans
med mina nära :)

Idag kom jag och Hugo hem ifrån vårt osminkade lantliv :) Vi
har haft underbara dagar och tagit tillvara på naturen och stillheten :)


Vårt lantställe i Norra Skåne :)

Jag kommer framöver att göra några nya inlägg där ni kan få ta del av vår
senaste semester :) ( vet att många e nyfikna och ni kan ju dessutom
få några bra tips att testa )...

Känns som om det är perfekt  "komma hem igen" väder här i åhus idag,
solsken blandat med regnstänk :) Skönt att slippa få dåligt samvete för
att tvättmaskinen behöver köras om och om igen :)

Håll utkik här framöver...

Kommentarer
Postat av: Sofia [gaspedal.blogg.se]

vilken söt häst :)

2009-08-12 @ 14:43:03
URL: http://gaspedal.blogg.se/
Postat av: Rosida

Wow, vilken vacker häst! :D

2009-08-26 @ 20:17:14
URL: http://beyondthesurface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0