Snöflingor och bara några dagar kvar...

          
           Jag o Sara i butiken inför öppning på skyltsöndagen


Söndagsöppet i stan med JULKLAPPS-shoppande kunder tog oss ännu
ett steg närmare JUL :)

Efter det att jag slutat tog jag en runda på stan och tro det eller ej men
det kanske blir en vit jul i år för visst var det snöflingor som dalade ner :)

Vi fixade en julklapp men det är ju inte värt att skriva något om den här
då jag VET att personen som kommer att bli sååå GLAD för paketet på
självaste JULAFTON sitter ju så klart här och läser då och då... HE HE HE...

Nu har jag INGEN fridag överhuvudtaget fram till JULAFTON utan vi kör på
som bara den i butiken med PAKETINSLAGNINGAR och JULKLAPPSTIPS :)
En intensiv och härlig tid som jag inte skulle vilja byta bort trots att jag
kommer att stupa i säng om kvällarna :) I ♥ JULRUSCH

En av våra prylar som kommer att bli EN AV ÅRETS JULKLAPPAR ÄR :

RUBIKS KUB

Den har blivit poppis igen och den kultiga KUBEN är en favorit i butiken
just nu.

Ett annat självklart TIPS är TOP MODEL prylarna...

Behövs nog ingen närmre beskrivning då jag berättat rätt mycket om dem
både här och på vår HEMSIDA






Kommentarer
Postat av: Mr.T

Sötnötter =)

2009-12-13 @ 20:40:40
URL: http://solopappa.blogg.se/
Postat av: Malin

SVAR: TACK :)

2009-12-13 @ 21:17:55
URL: http://jasminofriends.blogg.se/
Postat av: Maya

Åhh visst är det härligt med lite snöflingor, vill bara att dom ska bli lite fler så man får den där underbara julkänslan.

I veckan ska sista julklapps inköpen göras och det tycker jag är mysigt, älskar shoppa paket :)

Ha en härlig julrusch :)

2009-12-14 @ 09:03:24
URL: http://mayashideout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0