Änglapinglorna är här :)



Idag kom då leveransen med  "ÄNGLAPINGLORNA", jag valde ut min
favorit direkt och nu kommer jag att använda den dagligen för den ÄR
så snygg :) Jag fastnade för den ovala och givetvis var det den dyraste :)

Halsbanden är så stilrena och man känner sig så snyggt klädd med det
runt halsen. Ljudet är mjukt och behagligt och hörs bara dovt om man
lyssnar noga...eller oxå är det så att  bara vi änglar kan höra det ;)



Änglapinglorna kallas även för "gravidpingla" då ljudet sprider lugn och
harmoni för den lille bebisen. ( jag använder min för att jag tycker den är snygg )

De var inte helt lätta att fotografera på ett rättvist sätt så jag rekommenderar 
dig att komma till butiken för att se och prova halsbanden :) jag hade dessutom
lite ont om tid eftersom jag skulle iväg till kontoret :)

Började tidigt i morse med möte och sen blev det tyvärr en inställd lunch som
jag sett framemot...men det  blir väl fler tillfällen.

Nu ska jag sjunka in i prislistorna över fler varor som vi snarast måste beställa
hem till butiken.

Det var ju kul att halsbanden kom nu inför helgen så att alla ni som väntat och
längtat efter dem kan bli lite extra HAPPY :)

Så nu är det upp till dig att välja bland hjärtan, ovaler och kulor...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad spännande de ska bli att få se allt nytt = )

2009-02-25 @ 21:16:59
Postat av: Malin

Svar: Ja och passa på i helgen då är det ju långlördag :)

2009-02-25 @ 22:38:05
URL: http://jasminofriennds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0